Ücretsiz Sitenizin Hitini Arttırın

Selamun Aleykum Gençler;
Bugün sizlere sitenizi nasıl üst sıralara çıkarırsınız nasıl sitenize hit çekersiniz onlardan bahsediceğim.Bu makale biraz kısa olucak ama idare edin artık.Evet;

Sitenize hit çekmenizin bir çok yöntemi var tabi bu birçok yöntemlerin çoğu çalışmıyor.Ben size bugün en güncel yöntemleri söylicem.Şimdi 2 tip sitenize hit çekebilirsiniz.

1-Bazı programlar ile,
2-Bazı websiteler aracılığıyla,
tabi ayrıca parayla farklı sitelere reklamlar veya sosyal paylaşım sitelerinde reklam verebilirsiniz ama onları zaten biliyorsunuz.

Öncelikle programla nasıl hit kasarsınız ondan bahsedeyim.
İnternette bir çok programlar var.Tabi bunların çoğu çalışmıyor yada size program diye rat trojan yediriyorlar.
Bende internetten baktım güzel bir program buldum.

Bu programla sitenize rahatlıkla hit çekebilirsiniz.Ben programı internette gördüm belki işinize yarar.Tabi programı vermeden şunuda söyliyim.Programın fazla cıvkını çıkarmayın aksi takdirde siteniz engellenir.

Programın Anlatımı;
Arkadaşlar programı açın boş olan text alanına sitenizin neresine hit kasmak istiyorsanız ordaki URL kopyalayıp yapıştırın daha sonra yanındaki butona basın ve bekleyin.Siteniz hiti artacakdır.


Evet arkadaşlar programla nasıl hit artırılacağını öğrendik şimdi ise diğerine geçelim.

Arkadaşlar website ile sitenize nasıl hit çekersiniz?
Website diyince hemen hitleap aklınıza geldiğini duyar gibiyim evet çok haklısınız tabikide hitleap.Gerçekten tavsiyemdir.Hit çekmek oldukça kolaydır.Hitleap ile çok rahat sitenize hit çekebilirsiniz.Ben hitleap programını 10 saat kesintisiz açık bırakmıştım ve 500 dakika kadar kazanmıştım.her 1 dakikada 6 kişi geldiğini düşünürseniz 500 dakikada nekadar geldiğini siz hesaplayın.Yalnız şunu belirteyim eğer ücretsiz host kullanıyorsanız çok fazla yapmayın ben yaptığımda engellenmiştim tabi 24 saat sonra açılmıştı ama siz yine dikkatli olun.


Sitenin nasıl çalıştığını size burda anlatmayacağım çünkü internette birçok paylaşım var bunun için

Evet.ek olarak arkadaşlar denemediğim siteler var onları vereyim size.Ben kullanmadım nekadar çalışıyor bilmiyorum.Siz kendiniz isterseniz deneyin;

Share This Article Facebook +Google Twitter Digg Reddit